مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی (فصل دوم)


مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی
توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 34 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2012 به قبل و بخش پیشینه از 1392 به قبل

- شامل 29 صفحه متن و 5 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

مقدمه
تحليل رفتگي 
پيامدهاي آن تحليل رفتگي 
تغيير در نگرش و رفتار فرد
كاهش انرژي جسمي و رواني
کاهش بازدهي
کاهش کيفيت بهره وري و خدمات
الگوهاي تحليل رفتگي
الگوي تقاضا- منابع
الگوي درگيري انگيزشي
الگوي سرخوردگي تحليل رفتگي
تحليل رفتگي شغلي
تحليل رفتگي آموزشي
مولفههاي تحليل رفتگي آموزشي
خستگي هيجاني
بدبيني آموزشي
ناکارآمدي آموزشي
تحليل رفتگي آموزشي و پنج عامل بزرگ شخصيت
تحليل رفتگي آموزشي و استرس تحصيلي
تحليل رفتگي آموزشي و افسردگي
مروري بر تحقيقات انجام شده داخلي و خارج از کشور
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

واژه تحليل رفتگي به معناي پيدايش نگرش، رفتار و احساس منفي در مقابل فشارهاي شديد رواني مرتبط با کار است و اين حالت در افرادي پديد ميآيد که ساعات طولاني از روز را در ارتباط تنگاتنگ با ساير افراد به سر مي‏برند. تحليل رفتگي حالتي از خستگي ذهني و هيجاني حاصل استرس شديد و فشار و محدوديت زماني و کمبود منابع لازم براي انجام دادن وظايف و تکاليف محوله است. اکثر تحقيقات درباره تحليل رفتگي در موقعيت‏هاي غير از مدرسه انجام شده است، اما متغير تحليل رفتگي به موقعيتهاي مدرسه نيز گسترش يافته است و از آن به عنوان تحليل رفتگي آموزشي نام برده ميشود. تحليل رفتگي آموزشي شامل خستگي هيجاني، بدبيني آموزشي و ناکارآمدي آموزشي است. بر اساس تحقيقات تحليل رفتگي آموزشي در مدرسه با ويژگيهاي مانند خستگي ناشي از الزامات مربوط به درس، نگرش بدبينانه و بدون حساسيت نسبت به مطالب درسي و نيز احساس پيشرفت شخصي ضعيف در امور درسي و آموزشي مشخص مي‏شود (سالملا- آرو و لوتا، 2012).

پیشینه تحقیقات

در پژوهش رستم اوغلي و خشنودنياي چماچايي(1391) تحت عنوان مقايسه وجدان تحصيلي و تحليل رفتگي آموزشي در دانش آموزان با و بدون ناتواني يادگيري نتايج نشان داد که بين دو گروه از نظر وجدان تحصيلي و تحليل رفتگي آموزشي تفاوت معناداري وجود دارد. اين نتيجه، تلويحات مهمي در زمينه برنامهريزي، آموزش و ارتقاي بهداشت رواني دانشآموزان مبتلا به ناتوانيهاي يادگيري دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://kalanoo.ir/?p=935